Passar par la informassion

Passar par el ìndisse


Come che se pol studiar le lession?

Come che se pol studiar le lession?

Prima ledi questa parte e dopo varda el VÌDEO.

PRIMA PARTE

Ledi i paràgrafi e le domande (A). Ledi i testi che i giuta a capir meio el paràgrafo (B). Ledi anca i testi dela Bìblia che ghen’è scrito “Ledi”.

SECONDA PARTE

La parte “Impara de pi” la parla de quel che te ndarè imparar nela lession (C). I punti pi importanti che te ndarè imparar nela lession Ledé i testi dela Bìblia, pensé nele risposte dele domande e vedé i vìdei (D).

In cada lession, ghen’è VÌDEI che i ndarà giutarte a capir meio quel che te sì drio imparar. Tanti vìdei i conta la stòria de arquante persone e altri i ze stati fati aposta par giutarte a meter in pràtica quel che te impari.

Pensé sora i ritrati e sora quel che l’è scrito soto (E). Proa pensar in quel che te podarissi risponder nela parte “Fursi te ghè belche scoltà” (F).

TERSA PARTE

Nel fin dela lession, ghen’è le parte “Cossa che te ghè imparà?” e “Sito bon de ricordarte?” (G). Scrive el giorno che te ghè finio la lession. Ndove l’è scrito “Sfòrsate par . . .” ghen’è idee de cossa te podarissi far (H). Nela parte “Vuto saver de pi?” te podarè imparar de pi sora quel che te sì drio studiar (I).

Come catar i testi nela Bìblia?

La Bìblia la ga 66 libri, e la ga due parte. La prima parte la ze stata scrita in Ebraico e Aramaico (“Vècio Testamento”) e la seconda la ze stata scrita in Greco (“Novo Testamento”).

Quando ghen’è un testo dela Bìblia, el primo l’è el nome del libro dela Bìblia (A), dopo ghen’è el capìtolo (B), e dopo el versìcolo o i versìcoli (C).

Par esémpio, Gioani 17:3 l’è el libro de Gioani, capìtolo 17, versìcolo 3.